Екологічне виховання

Тип статьи:
Авторская


  • Метою виховної роботи було набуття учнями соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнень високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

Протягом року вирішувалися наступні задачі:

  • формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя з високою національною свідомістю;
  • виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій і культур інших народів;
  • формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду
  • формування в учнів ціннісних орієнтацій до культури здоров’я та здорового способу життя
  • формування екологічної культури особистості, залучення учнів до активної екологічної діяльності
  • підвищення ролі громадянського та патріотичного виховання у формуванні учня як особистості
  • удосконалення учнівського самоврядування.

Форми роботи. Місячники, акції, Всеукраїнський тиждень, загальношкільні та класні батьківські збори, засідання селищної Ради профілактики, індивідуальні бесіди, індивідуальні консультації, консультації психолога, індивідуальна робота з батьками та дітьми, лекції, бесіди, відеолекторії, зустрічі з лікарями-фахівцями, тижні здоров’я, спільний проект «Бібліокарусель», тематичні години, робота на пришкільній ділянці.

Свята, конкурси із залученням родин, виховні години, опікунська рада, збори батьківського комітету, лекції, індивідуальна робота, інтерактивні та рольові ігри. Екологічна стежка, брейн-ринги, квести, веб-квести, екологічна агітбригада, круглі столи, проектна діяльність.

Проектна діяльність: Міжрегіональний проект «Парк ЄДНОСТІ», Всеукраїнський проект «Навчальна пасіка», проект шкільного куточка живої природи, «Проблеми старого саду яблунь вітчизняних сортів» у межах всеукр. акції «Україна-сад»; «Галерея кімнатних рослин» у межах Всеукр. акції; «Моя країна — Україна» у межах Всеукр. конкурсу; «Рослини-символи» у межах Всеукр. акції «Юннатівський зеленбуд»; «Нова стратегія розвитку міста Краматорськ і громадського партнерства» «Моє місто майбутнього» — міський проект.

Всеукраїнські: Міський конкурс «Я хочу, чтобы в парке…» — 2 перем., «Земля – наш спільний дім».

Обласні: брейн-ринг у межах проведення обласного фестивалю «Природничий калейдоскоп» — 1 місце; обласний зліт учнівських виробничих бригад загальноосвітніх та позашкільних закладів – 3 місце, 2 місце (тестування), 2 місце (творчий звіт); обласний етап Всеукр. Конкурсу «Годівничка» — 2 місце, «Проліска» — 2 місце; IV обласний конкурс учнівської та студентської молоді «Екологія та здоров’я» — 2 місце (Валеологія), 2 місце (Гідрологія); конференція дітей, учнівської та студентської молоді «Біологічні дослідження та винахідництво» — 2 місце (Винахідницькі та раціоналізаторські проекти еколого-натуралістичного напряму), 2 місце (Юні ботаніки та рослинники), 3 місце (Винахідницькі та раціоналізаторські проекти еколого-натуралістичного напряму)

Міські: Навчально-польові збори – 1 місце (забіг на швидкість), 2 місце (підтягування), 3 місце (воєнізований крос); зональні змагання з волейболу серед дівчат – 3 місце; турнір з волейболу пам’яті А. П. Тимохіна – 3 місце; міський етап всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 3 місце (Впоряд), 3 місце (Лава на лаву), 1 місце (Линва).

Проблеми, над якими працює школа. Екологічне виховання. Сталий розвиток.

Планується. Подальше використання ІКТ, використання методу проекту, впровадження пошукової роботи, робота у музеї «Пам’ять»; урізноманітнення форм і методів екологічного виховання; впровадження у навчально-виховний процес екологічних стежок, уроків-змагань; залучення школярів до суспільної-корисної праці та підтримки чистоти та порядку на шкільному подвір’ї; проведення заходів, що сприяють розкриттю творчих здібностей учнів.

Нет комментариев. Ваш будет первым!